sobota, 9 lutego 2013

Karneval!!!



Już w poniedziałek w Niemczech obchodzić będziemy huczny karnawał!!! Kto widział to wydarzenie na własne oczy ten wie, że jest to zupełnie inny karnawał niż ten, który obchodzimy w Polsce. Tu, już od tygodnia zobaczyć można ludzi paradujących w kolorowych strojach. Są dosłownie wszędzie! W sklepach, parkach, chodzą również śmiesznie przebrani do pracy. Po prostu raz w roku wszyscy zapominają o  etykiecie i szaleją do rozpuku :D To mi się bardzo, bardzo podoba i życzę wszystkim równie dobrego humoru każdego dnia!!! 



Równie przyjemnym zwyczajem są pochody / korowody karnawałowe. Ojjj... Co tam się dzieje!!! :D Emocje nie do opisania!!! Muzyka, serpentyny, korale, słodycze i drobiazgi rozrzucane z kolorowych platform wywołują we mnie falę ekscytacji i zamieniają mnie w małą dziewczynkę łapiącą łakocie garściami!!! :D A potem sobie wszystko wsuwam na raz i się cieszę bardzo :D :D :D 



Oto jeden z takich szalonych korowodów: 








My też planujemy się z Rafaelem przebrać, na razie mamy meloniki :)
















Dalka z okazji karnawału dostała bluzę z kotkiem :) Sama się dziwię, że potrafię uszyć takie maleńkie cuda. 

Toż to cud!!! ;D










Aaa... Tu likier małpkowy :) Wypijemy takich w poniedziałek baaardzo dużo :)

 GESUNDHEIT!!!






1 komentarz:

  1. Super blog!
    Ja w moje urodziny, czyli 18 marca, zamawiam Chenille du Jardin. ^^
    Zapraszam również do mnie. ; )
    http://blink-natt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń